mandag den 2. juli 2012

Et forsøg er gjort med fastlæsergadget

God morgen.

Aner ikke om det vil virke hos de af jer, som ikke kan få jeres fastlæser gadget til at virke,
men jeg har lavet et forsøg på den anden lille blog jeg har, for at finde ud af, om 
de faste læsere forsvandt, hvis jeg slettede fastlæser gadget og instalerede den igen.

Det gjorde de ikke.
De dukkede nok så fint op, da jeg satte den ind på siden igen.

Som sagt, virkede den før, så jeg aner ikke om det vil virke hos jer, hvor funktionen ikke
virker mere, men måske det er et forsøg værd.

Der er så tilgengæld andre ting, som driller på min blog her,
men jeg tror det skyldes denne gamle pc og jeg bare må tage det med,
som en ekstra udfordring, til en ny bliver købt.

Idag får jeg besøg af mellemste søn og hans kæreste.
De tager på en 4 ugers ferie på Borneo, hvor der skal dykkes,
klappes orangotanger, vandres i jungle, leves i træhytter og mm spændende.

Rigtig god herlig morgen og dag.
Ses op af dagen, når vinderen af sposor give away skal findes.
Nu er der delt 145 lodder ud. SÅ flot, så flot.

1 kommentar:

  1. Borneo... uhu.. man kan da drømme sig væk, sikke en oplevelse!

    Dine faste læsere skal nok blive der også selvom du sletter og genopretter din gadget, Google holder styr på det hele :O)

    SvarSlet

Mange tak for din kommentar og
interesse for mine små tullerier.
Bliver så glad i låget, når nogen smider
en kommentar.

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.