tirsdag den 26. marts 2013

Skal vi mødes / Krea-hygge-træf ?

Nu skal det være..... altså hvis nogen har lyst og tid.?

Har længe leget med tanken om en form for blogtræf i meget hyggelige rammer
og en kæmpe lyst til at mødes med andre fra blogverden

Men inden jeg går videre med at stable det på benene, 
vil jeg stikke fingeren i jorden og stikke en føler ud, for at spørge, 
om nogen kunne tænke sig at mødes
med andre + undertegnede d. 2. Juni
  Cafe Tankefryd til en omgang Søndagsbuffet og 
efterfølgende
hygge, snakke og  krea-samvær.

Det at være kreativ, er ikke et must.
Har du/i lyst til at være med for hyggen og den gode mad's skyld,
er det bestemt også helt ok

Det vil komme til at koste lidt, for at være med.:

Brunch 97 kr 
(og i har min garanti for, at i bliver mætte og får skøøøøn mad.)
Der bliver hele tiden fyldt op på det lækre ta'selv bord

Hertil kan der købes fri *bar* til kaffe, the, juice for 39 kr.

Altså samlet pris bliver 136 kr.

Når brunch er slut, ryddes en del af maden væk,
men der vil stadig stå en del fremme....lige til at gå og nippe af.
&
Dinna giver en skøn hjemmebagt kage, som vi så kan fortsætte hyggerierne over, 
for hun synes det er en mægtig ide
og stiller gerne hendes skønne cafe til vores rådighed den dag.

Tidsrum er fra 10 - ??

D 2 juni har jeg allerede reserveret pladser på Cafe Tankefryd,
som i også kan læse + se meget mere om/fra på Facebook her
og der vil en af de nærmeste dage komme et endeligt opslag herom,
når der er kommet feedback på, om nogen har lyst/tid

Nej... dette er ikke et sponsereret indlæg.
Jeg har valgt stedet, fordi jeg er vild med at komme der.

Utrolig hyggelig atmosfære med rummelighed og nærvær.

Hav en rigtig dejlig solskinsdag

11 kommentarer:

  1. Godt man ikke behøver være kreativ :-)
    For jeg vil nemlig rigtig gerne deltage.
    Håber der er mange der har lyst til at deltage.
    Knus Pia

    SvarSlet
    Svar
    1. Det lyder rigtig godt Pia.
      knus og på gensyn fredag. Glæder mig til at se dig

      Slet
  2. Det lyder ellers hyggeligt - Men hvordan kommer man til Brande fra Fredericia når man ingen bil har?

    SvarSlet
    Svar
    1. Det ville være rigtig hyggeligt, hvis du kunne komme Karen Elisabeth.
      Så vidt jeg ved, kører der tog direkte fra Fredericia til Brande og kommer du, skal jeg gerne hente dig på banegården, som ikke ligger langt fra Cafe Tankefryd.

      Slet
  3. Hej Tove

    Jeg er med!
    Finanskrisen siger at jeg måske skal af med min dyt, men hvis det sker tager jeg bare offentlig transport, for jeg VIL med ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej TulleMomsemor.
      Det lyder rigtig godt. Glæder mig allerede, kan jeg mærke på glædesboblerne.
      Måske du kan tage fotografen med og *pudse* ham på motiverne, der er at finde i Brande. Feks gamle gavlmalerier, heden, det gamle elværk ved elværkssøen og ikke at forglemme... Remisen

      Slet
  4. Jeg er med!
    Kommer i bil (fra Bække), og kan have nogen med.
    Min rute kommer til at gå over Grindsted eller Billund. Og jeg GLÆDER mig allerede!

    SvarSlet
    Svar
    1. Det lyder sørme godt *Gamle krage*.
      Vil mægtig gerne møde dig også :)

      Søndag tager jeg derned sammen med en veninde,
      for at tage lidt billeder fra stedet + maden og
      jeg lægger et nyt indlæg ind
      om træffet efter påske med foto, hvor der vil være mulighed for endelig tilmelding.

      Så dejligt, at i har lyst og tid.


      Slet
  5. Det lyder vildt hyggeligt Tove :-)

    Jeg ville meget gerne med, men busserne herfra Gammelby kører desværre ikke ret ofte om søndagen, så jeg vil ikke kunne være i Brande førend kl 12. Det er for sent at komme, synes jeg.

    Hvis der er en af jer andre deltagere, der alligevel kommer i Gammelby, og har mulighed for at give mig et lift, så vil jeg hjertens gerne med.

    SvarSlet
  6. Hej Tove
    Det lyder sandelig hyggeligt. Jeg vil se om ikke jeg kan komme. Evt afpasse det med et besøg hos søn og svigerdatter i Astrup ved Videbæk.
    Rigtig god påske

    Hilsen Kirsten
    .

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Kirsten.
      Det lyder vel nok godt.
      Videbæk ligger ikke så langt herfra, så jeg håber du får det hele til at gå op i en højere enhed.

      :) Tove

      Slet

Mange tak for din kommentar og
interesse for mine små tullerier.
Bliver så glad i låget, når nogen smider
en kommentar.

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.