søndag den 18. december 2011

Åhhh, hvilken duft :-/


Godmorgen


Nu har jeg i flere timer gået og undret mig over, hvad hulen det lugtede af i mit lille hus.
En ganske ubeskrivelig lugt. Ikke meget grim, men heller ikke behagelig.

Endelig fandt jeg frem til synderen.
Jeg havde fundet og købt nogle pænt gamle Alt om håndarbejde i sidste uge.
Dem tog jeg ud af posen igår, for netop at ville kigge i dem med mellemrum,
men de må pænt tilbage i posen igen, for de lugter ikke godt.

Det kan de så ikke gøre for og der er så mange fine ideer i, som jeg nemt kan bruge.
Derfor ryger de ikke ud, men må leve livet i en plastikpose fremover.


*Oldes* hagesmække er nu blevet færdig og det er tid for mig at holde nogle
hobby-fri dage. Det er altid så sjovt, at jeg nogen gange glemmer alt andet.
Så nu er det nu, at juledug skal vaskes og meget mere, før jeg må lege igen.





Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Mange tak for din kommentar og
interesse for mine små tullerier.
Bliver så glad i låget, når nogen smider
en kommentar.

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.