onsdag den 28. december 2011

Perler af papir

I genbrugets ånd, har jeg morgenhygget mig med at klippe og rulle perler af tapet.
Denne tapet er sølvfarvet med hvid struktur mønster.
Perlerne står nu fint på rad og række i noget oases, for at få lak nogle gange.

De er rullet omkring grilspyd af træ, for at jeg kan få en hulstørrelse jeg gerne vil have.
Hullets størrelse passer mig fint til knytning af armbånd bla.







Eksempel på perler lavet af reklamer.
Disse er jeg personligt helt vild med, da ikke en perle bliver ens.


 Knyttet armbånd med perler lavet af karton.



2 kommentarer:

  1. De er fantastik flotte papirperlerne og så er de tilmed såre simple at lave.

    SvarSlet
  2. Hvor er de bare fine!
    Sikke nogle flotte ting du laver!

    SvarSlet

Mange tak for din kommentar og
interesse for mine små tullerier.
Bliver så glad i låget, når nogen smider
en kommentar.

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.