lørdag den 26. april 2014

Lidt billeder fra dagens tur i hundeskoven

Huskede idag mit camera, da jeg skulle i hundeskoven.
Havde spottet et sjovt *billede* på et træ, som jeg bare måtte have med hjem.

Der arbejdes ihærdigt på udhulning midt i *hjertet*,
men der bor ikke nogen i træet endnu.

Lidt andre billeder fik jeg med, da vi gik rundt derude i morges.

Lærketræerne sætter smukke lysegrønne nåle

Myrerne arbejder flittigt på at udvide deres bo

Morgensolen leger i lærketræerne's top

Luna og jeg tager hvil på en skøn træstub, for at nyde roen og lytte til skovens lyde. 
Disse billeder dukkede op i skovbunden foran os. 

Selv Lunas tunge, som altid luftes, kom med :)


Jeg er bare SÅ glad for, at der findes hundeskove i dette land.
(Et klik på linket og der kan hurtigt findes en hundeskov)
Har to i nærheden og de bruges dagligt. 
Hvilket gør, at Luna får motion, kontakt med andre hunde + deres ejere
og jeg kan beholde hende, når nu jeg ikke kan gå de lange ture med hende.
Det funker for os begge.

Luna vokser og vokser. Har skiftet de små spidse hvalpe tænder ud med blivende
og har til dags dato spist 24 kilo hvalpefoder.

Hav en skøn forårs dag

8 kommentarer:


  1. Sikke et sjovt hjerte på træet.
    De to bunkere mellem træerne, er det myretuer ... ? ... *GYS*

    En god lørdag aften til dig :o)
    Knus her fra.

    SvarSlet
    Svar
    1. Så kunne jeg blive snøvlet færdig til at svare :), Ja, det hjerte synes jeg også var så sjovt, at det måtte bare indfanges. Tror det er en gren, der er brækket af for år tilbage og nu er der nok nogle spætter, der finder sig nogle lækkerier i centrum. Det bliver spændende at følge den udhulning. Måske der skal bygges rede derinde på et tidspunkt.
      Ja, det er en kæmpe myretue. Var nu heller ikke tæt på den, for Luna mener alt skal undersøges med snuden.... det nænnede jeg ikke mod hende.

      God ny uge og kram herfra

      Slet
  2. Nauhh hvor er det et smukt hjerte du har fundet der Tove:)
    Tak for de skønne skønne billeder fra skoven,og hils "lille"Luna ;)
    Sikke nogle smukke pulsvarmere i sidste indlæg,en god idé.

    Knus og kram herfra

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak kære Elfepige. Jeg elsker at gå rundt derude og er dybt taknemlig for, at den mulighed er tilstede for os, nu når jeg ikke kan gå de lange ture med frække Luna.
      God aften hilsen og smil til dig

      Slet
  3. Det er godt nok et flot træ, det er imponerende hvad naturen kan skabe.
    Dejlige billeder du har taget. Og Luna, hun vokser da i rekord fart :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Naturen er forunderlig og jeg synes det er så sjovt, at finde den slags.
      Ja, den lille bandit er ikke lille mere. Stor teenager med alt, hvad der kommer i den forbindelse :)

      Slet
  4. Jeg ser jo, at vi har en hundeskov 8 minutters kørsel herfra. Det anede jeg ikke. Tak for tip

    SvarSlet
    Svar
    1. Velbekomme Susanne og god fornøjelse. Vi kan slet ikke undvære de ture. I dag tager jeg kaffe med, som vi kan hygge os med, imens vore hunde leger sammen. Ren win win til alle, som jeg oplever det. God tur

      Slet

Mange tak for din kommentar og
interesse for mine små tullerier.
Bliver så glad i låget, når nogen smider
en kommentar.

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.