søndag den 27. oktober 2013

Piiiissstttt.... Kig lige med her

Når der surfes på nettet, sker det med jævne mellemrum,
at jeg støder på nogle skønne, skønne sider og blogge. ( mange :)

For nylig *løb* jeg ind i Frønørdens hyggelige og flotte blogge.
Har allerede stor glæde af at læse med, hvor der drømmes om en kæmpe nytte-
og blomsterhave....når der arbejdes i uld + andre krearier.
Krearierne har stadig størstedelen af magten, men gud hvor ville jeg da gerne
kunne nå det hele = have overskud og kræfterne til det.

Ville forfærdelig gerne selv give nogle spiredygtige frø videre til de små
frøspirer, som sendes videre i form af Lykkeposer.
fra bloggen Lykkeposer til Frøspirer.
 (Kig bloggen igennem og se de herlige små smil på nogle af modtagernes ansigter.)


Jeg har desværre ikke selv frø at give af, men måske andre kan ?
Kig forbi bloggene. Håber i bliver lige så benovet, som jeg
og evt ligger inde med frø, der kan sendes og bruges i lykkeposerne.

Frønørden og de mennesker, som donerer frø til lykkeposerne,
får helt sikkert dagens roser herfra.

Tak for nu og i ønskes en skøn Søndag

5 kommentarer:


  1. Sjovt hvordan man på forskellig vis kan hjælpe hinanden med eks.vis frø.
    God ide :o)

    En god søndag til dig i disse nye tider ( læs Vintertid ) :o)

    Knus her fra.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, du har helt ret og jeg er ret vild med den slags.
      Ja, føj da...alt det pillen ved uret, kan jeg bare ikke li og må igennem en del tilvænning, før jeg igen er inde i den daglige rytme.
      Knus retur til dig du gæve kvinde

      Slet
  2. Tusind tak for støtten, den er lige så vigtig som en frødonation (Y)
    /Frønørden

    SvarSlet
    Svar
    1. Velbekomme. Gør det med glæde, da jeg kan se du spreder dejlige glædesbobler via dine lykkeposer.

      Slet
  3. Det var da en forunderlig dejlig ide!

    SvarSlet

Mange tak for din kommentar og
interesse for mine små tullerier.
Bliver så glad i låget, når nogen smider
en kommentar.

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.