lørdag den 5. januar 2013

Gevinster og give away

Jeg har været så mega heldig at vinde nogle fine give away.

Hækleopskrifter + 13 nøgler garn i skønne glade farver til disse kryb.
Det er små punge, men kan også hækles sådan, at de ikke er.

Det var den herlige TulleMomsemor, som havde den på, som give away


Hos Anne Sofie's vandt jeg lækre julesager.
De er desværre blevet pakket ned nu, men i kan se gevinsten her, på hendes skønne blog.

På min blog : Det sparsommelige hjørne, er der 2 give away igang.
Kig endelig forbi og se om gevinsterne skulle være noget for dig.

Mosekonen ønsker rigtig god weekend


3 kommentarer:

  1. Sikke lækre gevinster... På min blog nu, kan du se hvad jeg fik ud af det gardin jeg vandt hos dig... Jeg synes bare resultatet er blevet perfekt...
    Kh Eline

    SvarSlet
  2. Velbekomme, håber du ikke er bange for kryb ;)

    SvarSlet

Mange tak for din kommentar og
interesse for mine små tullerier.
Bliver så glad i låget, når nogen smider
en kommentar.

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.